4 timmars fys

Idag har det varit fys med Kroons. Det var mest tester idag. Vi hade lite olika styrke tester och efter middagen var det beep test. (Konditionstest)

Jag vaknade imorse med världens halsvärk men körde på ändå, lär väl få mitt straff nu i veckan, dunder-förkylning & halsont som bara den… men men!

Vi är nu klara för dagen påväg hem. Känner redan träningverken i armar, mage och ben haha! Mest mage.

Jag älskar känslan efter träning, man känner sig så duktig hehe…

Imorgon ska jag & mamma åka till min kompis Elina som jag inte träffat sen höstlovet, saknar henne sååå!

Hoppas eran dag varit bra! Vi hörs

2015/01/img_4359.png

Kommentera

