10 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag är super rädd för getingar & ormar. När jag ser en geting på bild bryr jag mig inte men om jag ser en geting påriktigt får jag panik och skriker samtidigt som jag tror att jag ska dö. Ser jag en orm på bild svimmar jag typ, men i verkligheten blir jag mest chokad haha?

2. Jag är ganska liten för att vara 12 år. Jag är precis 1.50cm (!!)

3. När jag blir stor vill jag jobba som journalist & författare. Jag vill vara en journalist som rotar i mord, stölder osv.

4. Jag vill färga mitt hår typ lila before I die .

5. Jag har kalla händer & fötter ungefär 23 timmar/dygn. Den timmen de inte är varma är de super varma. (??)

6. Utan lypsyl & handkräm klarar jag mig inte länge. Jag har så fruktansvärt torra händer och läppar nu på vintern.

7. Jag kom nyss på att jag inte vet så mycket om mig själv som nog ingen annan vet.

8. Jag har designat ett par Nike Free Run 5.0 men av någon anledning beställer jag dem aldrig…

9. Jag har länge velat spela handboll i svenska landslaget men har nu kommit på att det aldrig kommer hända. Jag ska ligga i toppen i SM och en cross-karriär+en handbolls-karriär kommer aldrig gå. Satsar mer på crossen.

10. Jag har bara brutit fyra ben, tummen när jag var fyra, klämde mig i hjullastaren.
Armen när jag var 8, snubblade på en kompis fot.
Fyra veckor efter jag hade blivit av med gipset bröt jag samma arm igen på samma ställe men en värre fraktur den andra gången. Jag åkte sparkcykel på Knejpbyn med min kompis ner för en backe, sparkcykeln hade ingen broms så jag skulle göra som honom & dra ner foten för att bromsa. Jag volta framlänges.
När jag var 9 bröt jag lilltån för jag skulle hjula i Norge samtidigt som jag höll i min kanins koppel… Trodde att jag skulle landa på honom så jag försökte vika av. Var helt blå om halva foten en månad framåt.

2015/01/img_2227.jpg

Kommentera

