Okej måndag

Kan ju börja med att säga att det har varit bättre måndagar än denna… Linnea var sjuk & Maja och Elin hade jour. Jag är inte så bra kompis med någon annan i klassen men som tur är finns det folk i parallell klasser hehe.

Jag har haft ont i halsen, rinner i näsan och varit trött. Det blev handbolls träning ändå ikväll och det var så roligt!
Kanske inte bästa fokuset men mycket bättre än i onsdags, då var det kaos… Usch

Vi tränade mycket på olika övergångar vilket är nyttigt. Blir match i helgen, taggaaaa!!!!

Pappa hämtade mig och jag har tittat på farmen, fem minuter var det jag hann haha, läst en svenska text för pappa som skulle varit inne idag men det var en pytte liten detalj som saknades, jag har duschat och faktiskt krypit ner i sängen! Jag är riktigt trött och ska försöka sova. När jag går o lägger mig runt 21 brukar jag ändå inte somna förens halv 12 så det hjälper inte så mycket. Men man kan ju alltid försöka & nu när jag är så trött lär jag somna som en stock.

Hoppas eran dag varit bra!

Vi hörs

2015/01/img_4370.jpg

2015/01/img_4369.jpg

Igår var jag och mamma hos min kompis Elina i Stockholm. Vi fick sjukt god lunch & blev bjudna på bio! Vi såg ”Sune i fjällen”. Den var sjukt bra, rekommenderar! Haha jag går på bio vääääldigt ofta känner jag… 😉

Kommentera

