MC mässan 2015

Faktiskt har jag idag för första gången i mitt liv varit på mc-mässan som arrangeras i Stockholm varje år. Dethär året var det torsdag, fredag, lördag & söndag, jag var alltså där idag, fredag.

När vi kom dit tänkte jag, det här kommer nog inte bli så roligt… Men vet ni vad?? Det var jätte roligt!! Man träffar folk, tittar på frossas & bilar osv. Det var en liten show när de körde i en tunnel och asså shit det var sjukt… De höll inte i sig, hade inga skydd, ingenting!! Gaaalna…. Träffade även på b.l.a Nellie, en kompis jag inte hade träffat på sjukt länge OCH tog en selfie med Niklas Bjelven från RACKARTYGARNA!

IMG_4955

Inte så bra ljus och min mun… Vad hände med den? Jaja, en selfie iallafall!

En bra sak med mc-mässan var att man kunde springa runt och ta godis hela tiden, kostnadsfritt utan att någon tycker man är konstig för liksom ingen tänker ju; Var inte hon här för en halv minut sen och tog godis? Eller?…:O

Bilarna var även fina men jag känner att hallen där crossarna fanns bäst 🙂

Imorgon är det handbolls matcher. På förmiddagen ska jag spela med mitt lag och på eftermiddagen med ett annat… Taggad!

Hoppas eran dag varit bra! Min har varit gryyyym.

Vi hörs

Ps. För er som är motocross/enduro/bil intresserade eller bara känner för lite motorer, åk till mc-mässan imorgon eller på söndag. Helt klart värt det!

Kommentera

