Veckan

Min vecka har varit rätt bra. Inte en sådär toppen vecka men den har verkligen inte varit dålig!

I onsdags var det handbolls träning. Jag var med Elsa innan. En bra träning och att vara med Elsa är alltid roligt.

Igår var jag & Linnea jour i skolan. Då sitter man i receptionen, städar skolan, säljer i cafeterian osv. Det är alltid 4st varje dag som är jour och denhär veckan var det min klass tur. Så vi jobbade ingenting igår och det var skönt! Fast jag hatar att städa var inte super roligt haha.
På kvällen körde jag cross. Det var rätt halt men det gick bra ändå. Jag hade inte kört cross när det varit snö på super länge haha!

Idag då, inget speciellt har hänt i skolan. Dagen har varit som alla andra, bra.

Nu sitter jag och pappa påväg till Stockholm, kommer bli en grym eftermiddag/kväll känner jag ☆

Hoppas eran dag & vecka varit bra!
Vi hörs

2015/01/img_4392-0.jpg

Kommentera

