Nu får jag klappa mig själv på axeln.

Hej hur mår du?

Jag kan säga att jag mår toppen bra förutom att jag har tvål i ögat och det svider som jag vet inte vad haha. Idag i skolan fick vi reda på betyget vi fick på ett historia-prov vi gjorde lite innan jullovet. JAG FICK A!!! Allvarligt?? Felicia Wedén har fått ett A? Ehm jaaaaaag vet det är inte klokt haha!!! Helt ärligt tror jag inte man ska skriva ut betyg på internet men det är ju 6:an än så länge och jag är så fruktansvärt stolt över mig själv och min insats. Jag trodde nog aldrig att jag skulle få A på ett prov? Sick… Klappar mig stolt på axeln 🙂 Redovisade även en liten grej på spanskan, blev godkänd. (det får man inget betyg på)

Efter skolan drog jag en snabbis till stan och köpte födelsedagspresent till mamma som fyller år på onsdag nästa vecka. När hon hade slutat gick vi till ett café och fikade. Jag köpte en liten tårtbit som var så god!! Där efter åkte vi hem och har inte gjort mycket alls. Ingen träning idag, skönt faktiskt.

Igår när jag skulle sova och blundade så kändes det som allt gungade och snurrade. Det var super läskigt och obehagligt! När jag sedan skulle ställa mig upp höll jag på ramla… Jag la mig därför hos mamma & pappa, mycket bättre.

Imorgon är det skola och handboll 😀

IMG_5215

IMG_5216

IMG_5213

Kommentera

