NY MOBIL

En samsung galaxy S5, som är svart. Hittills är den super bra tycker jag!

Jag fick en ny för min gamla blev super konstig. Den laddade inte mer än 1%.

Vi vet inte riktigt varför det blev så. Förmodligen för att jag tappade den från plan 3 i skolan men sen kan det oxå vara de som lagade mobilen när
den var spräckt som pajjade den.

Vi köper våra mobiler på samma ställe varje gång haha och där sa de att de inte ville gå in i mobilen och ”rota”. Att ta ut en ny på hemförsäkringen gick inte så vi skulle vara tvungna o köpa en ny mobil.

Jag har haft tre en iPhone 3 som jag hade ett halv år, en 4s som jag hade i lite mer än ett halvår och en 4s som jag hade i kanske 4 månader haha? Men den fick jag på hemförsäkringen och var använd sen innan, typ begagnad. Sedan en iPhone 5s som var jätte bra men jag hade den i cirkus 9 månader…

Jag kände att jag och iPhones inte är så bra ihop, rätt klumpiga hahaha!! Jag har haft en samsung förut,galaxy mini, men den hade typ 5gb så jag kunde inte ha mycket alls på den haha, men annars var den bra.

Kände att jag ville testa en samsung nu och hittills älskar jag den haha!

Idag är det nationella prov… vi hade det i måndags, det gick bra men lite stressigt 😉 Jag tycket det är rätt jobbigt att man inte kan förbereda sig för NP, det är läsförståelse och att man ska skriva sakprosa (berättelse) men man vet ju liksom inte vad haha!

Ha en bra dag hörni och önska mig lycka till på NP!!

Vi hörs

image

Här en bild tagen med min mobil, min frukost 😀

image

Igår var jag på fritids klubben. Vi fick tårta hahaha

Kommentera

